حضور همه نامزدها در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول

حضور همه نامزدها در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول به گزارش بازار مقاله دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن اشاره به برگزاری مرحله اول انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با مشاركت ۵۵.۹۱ درصد مدیران مسئول واجد شرایط، اظهار داشت: طبق برنامه مرحله دوم ۴ آذرماه ۹۹ با حضور و شركت همه نامزدها برگزار می شود.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سیدعلاالدین ظهوریان با قدردانی از مشارکت مدیران مسئول رسانه های کشور برای حضور گسترده در مرحله اول، ابراز امیدواری کرد: مدیران مسئول در مرحله دوم هم نسبت به مشارکت فعال اهتمام ورزیده و در انتخاب نماینده خود در هیات نظارت بر مطبوعات سهیم شوند.
رقابت ۱۱۶ نفر در مرحله دوم
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات افزود؛ در مرحله اول ۹۸ نفر از ۲۱۴ نامزد تعیین صلاحیت شده تا آخر وقت اداری روز پیش از انتخابات، انصراف خویش را در سامانه ثبت کردند و در نهایت ۱۱۶ نفر از داوطلبان، برای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به رقابت پرداختند.
ظهوریان تصریح کرد: در مرحله دوم هم همه نامزدهایی که در مرحله اول حضور داشته اند، امکان رقابت خواهند داشت و نامزدهایی که در این مرحله قصد انصراف دارند از فردا ۲۵ آبان ۹۹ می توانند انصراف خویش را به صورت رسمی در سامانه ثبت کنند و این امر تا آخر وقت اداری (ساعت ۱۴: ۳۰ دقیقه) روز دوشنبه ۳ آذرماه ۹۹ در سامانه جامع رسانه های کشور امکان پذیر است.
هجدهمین انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات
به گزارش بازار مقاله به نقل از ایرنا، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار برای انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.
هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه آغاز و ساعاتی پیش با عنایت به نرسیدن به حد نصاب به دور دوم موکول شد.
نوبت دوم انتخابات بعد از دو هفته در روز سه شنبه مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۹ در همان بازه زمانی برگزار می شود.
تعداد چهار هزار و ۴۴ نفر از مدیران مسئول رسانه های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شده اند که لیست آنها در سامانه جامع رسانه های کشور انتشار یافته است.
برگزاری این دوره از برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک به افزایش مشارکت به بالاترین حد و حضور حداکثری مدیران مسئول منجر گردید.
اطلاع رسانی جامع، پخش تیزرهای تبلیغاتی نامزدها، ایجاد صفحات اختصاصی انتخابات و پخش از راه وب را از دیگر خصوصیت های این دوره انتخابات شمرده می شود.
تعیین نماینده رسانه ها در هیات نظارت برمطبوعات
انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات برگزار و نماینده منتخب رسانه ها با رای مستقیم خود آنها تعیین می شود.
نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات با رای مستقیم اهالی رسانه و مدیران مسئول تعیین و بعد از برگزاری انتخابات تعیین می شود.



منبع:

1399/08/25
12:48:30
5.0 / 5
514
تگهای خبر: تبلیغات , شركت , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی