طراحی سامانه ای برای مدیریت و برنامه ریزی درسی با كمك هوش مصنوعی
به گزارش بازار مقاله یک شرکت دانش بنیان موفق شد سامانه ای را طراحی کند که با استفاده از هوش مصنوعی، مدیریت و برنامه ریزی درسی را برای دانش آموزان و دانشجویان انجام می دهد.
به گزارش بازار مقاله به نقل از ایسنا، سیدعباس میرعظیمی طبالوندانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: این شرکت در حوزه نرم افزاری خدمات مختلفی عرضه می کند. همینطور بعنوان یک شرکت دانش بنیان از درون شرکت، مبدع چند استارت آپ موفق بوده ایم. محصولات این مجموعه هم بیشتر در زمینه آموزش با کمک هوش مصنوعی و اشتراک ویدئو است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در ادامه اضافه کرد: یکی از محصولات ما، در زمینه آموزش به دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده است. کاربر اطلاعات در ارتباط با دروس و زمان مطالعه را در این اپلیکیشن وارد می نماید. سپس این سامانه با استفاده از هوش مصنوعی، برنامه ریزی لازم را برای کاربر انجام می دهد.
این فعال دانش بنیان، ضمن توضیح بیشتر در زمینه محصولات نوآورانه شرکت، اظهار داشت: این سامانه، بهترین زمان ممکن را برای مطالعه دروس مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد. به وسیله این برنامه، دانش آموزان و دانشجویان، تسلط بیشتری بر برنامه درسی خود دارند و زمان را به شکل بهینه تری مدیریت می کنند.
میرعظیمی طبالوندانی، ضمن تاکید بر بهره گیری حداکثری از هوش مصنوعی در نرم افزارهای آموزشی، اضافه کرد: یکی دیگر از خصوصیت های این اپلیکیشن، عرضه گزارش های تحلیلی به کاربر است، کاربر می تواند نتیجه مطالعات خود در یک هفته اخیر را بررسی کند و نقاط قوت و ضعف خویش را بهتر بشناسد. این سامانه، همینطور زمان های خالی برای مطالعه بیشتر را مشخص می کند.
بر مبنای اعلام معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این شرکت توانسته است یک سامانه اشتراک ویدئو راه اندازی کند که برای طیف گسترده ای از کاربرها، درآمد بوجود می آورد.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از محصولات ما یک سامانه اشتراک ویدئو است. در سامانه های رایج اشتراک ویدئو، معمولاً کاربرها، تا مدت زمان مدیدی امکان درآمدزایی ندارند و حتی امکان دارد هیچ وقت هم نتوانند درآمدزایی کنند، اما در این سامانه، کاربر از ابتدا امکان درآمدزایی دارد. کوشیده ایم تا درآمد این سایت را با پدیدآورندگان محتوا که همان کاربرها هستند، به اشتراک بگذاریم. این مساله به عدالت دیجیتال هم نزدیک تر است و همراهی و صمیمیت بیشتری هم میان کاربر و شرکت عرضه دهده خدمات بوجود می آورد.
منبع: marketdoc.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب