اولین اثر عضو هیات علمی دانشگاه امیركبیر در اشپرینگر منتشر گردید

اولین اثر عضو هیات علمی دانشگاه امیركبیر در اشپرینگر منتشر گردید بازار مقاله: با توافق میان دانشگاه صنعتی امیركبیر با انتشارات بین المللی اشپرینگر، نخستین اثر تالیفی عضو هیات علمی این دانشگاه در اشپرینگر به چاپ رسید.



به گزارش بازار مقاله به نقل از دانشگاه صنعتی امیركبیر، یكی از مهمترین اهداف انتشارات دانشگاه صنعتی امیركبیر كه در نقشه راه آن پیش بینی و مندرج شده، «همكاری با ناشران بین المللی در انتشار كتب مشترك» است.
برای نیل به این هدف در تابستان سال ۱۳۹۵ تفاهم نامه ای با انتشارات بین المللی اشپرینگر منعقد و مقرر شد كتب مورد تأئید انتشارات این دانشگاه كه به زبان انگلیسی تایپ شده و تایید شورای چاپ و نشر دانشگاه رسیده است، برای انتشار مشترك در سطح جهانی به انتشارات اشپرینگر ارسال شود.
در مهرماه ۹۷ یوهانا شوارز نماینده انتشارات اشپرینگر ضمن حضور در انتشارات دانشگاه صنعتی امیركبیر در جلسه ای با رئیس اداره انتشارات دانشگاه، درباب نحوه عملیاتی كردن مفاد این تفاهم نامه بحث و تبادل نظر كردند.
در این جلسه مصوب شد كه برای این منظور اولین اثر تألیفی توسط آقای دكتر بهروز وحیدی با نام "Quality Confirmation Tests for Power Transformer Insulation Systems" (تست های تایید كیفیت برای سیستم های عایق برق ترانسفورماتور) بعد از گذرانیدن مراحل پذیرش، داوری و تكمیل فرمت مورد نظر انتشارات اشپرینگر، برای انتشارات، به این مركز نشر ارسال شود.
این اثر تالیفی بعد از تایید و پذیرش انتشارات اشپرینگر، در تیر ماه سال جاری بر روی وب سایت این انتشارت قرار گرفت. همین طور چندین كتاب نیز هم اكنون در دست بررسی جهت چاپ مشترك با انتشارات بین المللی اشپرینگر است.


منبع:

1398/04/11
13:38:06
5.0 / 5
4315
تگهای خبر: چاپ , دانشگاه , صنعت , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی