معاون وزیر علوم خبر داد؛

اعضای جدید شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری

اعضای جدید شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری بازار مقاله: فراخوان جذب اعضای جدید كمیسیون های تخصصی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری اعلام گردید.



به گزارش بازار مقاله به نقل از مهر، دكتر وحید احمدی، دبیركل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این خبر اضافه كرد: به منظور ارتقای كیفی و ترمیم و انتخاب اعضای جدید كمیسیون های تخصصی شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری، فراخوانی برای جذب افراد واجد شرایط اعلام می كنیم.
وی اضافه كرد: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۳ با هدف تولید هماهنگی و یكپارچگی در سیاست گذاری كلان اجرایی در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری در كشور تشكیل شده و به باعث قانون، مصوبه های آن بعد از ابلاغ رئیس جمهور، برای كلیه دستگاه های اجرایی كشور لازم الاجرا است.
وی عنوان كرد: این شورا وظایف متعددی همچون سیاستگذاری و برنامه ریزی كلان، حمایت و تامین منابع حوزه های علوم، تحقیقات و فناوری و پایش و ارزیابی را بر عهده دارد و متشكل از ۱۱ كمیسیون تخصصی است كه هر یك دارای اعضای حقوقی و حقیقی هستند كه برای دوره ای چهارساله طی فرآیندهایی مشخص انتخاب شده و در حوزه های تخصصی مربوطه، به ارائه مشاوره های تخصصی می پردازند.
به گفته احمدی، در همین راستا دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) به منظور ارتقای كیفی و ترمیم و انتخاب اعضای جدید كمیسیون های تخصصی خود، اقدام به فراخوان از مراكز علمی جهت جذب افرادی كه واجد شرایط زیر هستند، كرده است.
وی با اشاره به شرایط جذب اظهار داشت: آشنایی با ساختار دولت، مجلس و دستگاه های اجرایی و فرآیندهای كاری آنها، دارا بودن سابقه فعالیت اجرایی حرفه ای در حوزه پژوهش و فناوری، آشنایی با ساختار سیاستگذاری حوزه پژوهش و فناوری در كشور، دارا بودن رتبه دانشیار و بالاتر از نظر علمی از جمله شرایط جذب كمیسیون های شورای عالی عتف به حساب می آید.
 

1396/08/01
20:13:05
5.0 / 5
4621
تگهای خبر: پژوهش , تحقیق , علم , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی