گزینش برترین چهره های هنری و ورزشی قرن در جشنواره مردمی انتخاب ۱۴۰۰

گزینش برترین چهره های هنری و ورزشی قرن در جشنواره مردمی انتخاب ۱۴۰۰ به گزارش بازار مقاله «جشنواره مردمی انتخاب ۱۴۰۰» با هدف انتخاب برترین چهره های عرصه فرهنگ، هنر، ورزش و تعاملات اجتماعی طی آخرین دهه قرن سیزدهم شمسی با شعار «با هم انتخاب کنیم» کار خویش را شروع کرد.



به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از دبیرخانه جشنواره مردمی انتخاب ۱۴۰۰، همه گیری کرونا در ایران مانند دیگر کشورهای جهان در کنار تمام فراز و فرودهایش، خالق و ثبت کننده عمیق ترین، زیباترین و تاثیرگذارترین جلوه های مشارکت مردمی در تمام عرصه ها در جهت هم افزایی جمعی و افزایش شور و نشاط اجتماعی با هدف پاسداشت زندگی و زیست اجتماعی در شرایط بحرانی بود.

هم زمان با قرار گرفتن در واپسین روزهای قرن سیزدهم هجری شمسی و با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم و اتکا به انتخاب برترین چهره های عرصه فرهنگ، هنر، ورزش و تعاملات اجتماعی؛ جشنواره مردمی انتخاب ۱۴۰۰ با شعار «با هم انتخاب کنیم» حیات خویش را جشن گرفت.

با چنین نگاهی تعدادی از سرشناس ترین چهره های فرهنگ، هنر و ورزش در تعامل و همراهی با بخش خصوصی بر آن شدند تا فارغ از تمام رویکردهای جشنواره ای و انتخاب برترین ها با حضور داوران عرصه های گوناگون، به احترام و پاسداشت تمام مجاهدت ها، ایثار و فداکاری های عموم مردم و در آستانه ورود به قرن جدید، با قضاوت و داوری مردمان ایران زمین، برترین چهره های فرهنگ، هنر، ورزش و مشارکت های اجتماعی را طی دهه پایانی قرن حاضر از ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ انتخاب کنند.

انتخاب برترین هنرمندان نمایشی از کارگردان تا شخصیت منفی

تلاش برای معرفی و قدردانی چهره های فرهنگ و هنر در یک دهه اخیر، محوریت مشارکت مردمی در انتخاب چهره های برتر حوزه فرهنگ و هنر، مشارکت بخش خصوصی در توسعه و اعتلای فعالیت فرهنگی - هنری و برگزاری بزرگ ترین هم اندیشی تخصصی فرهنگ و هنر از مهم ترین اهداف اولین جشنواره مردمی انتخاب ۱۴۰۰ به حساب می آید.

بر این اساس شبکه تی وی پلاس (یک سامانه پخش ویدئوی درخواستی) بعنوان مجری طرح جشنواره «مردمی انتخاب ۱۴۰۰» بنا دارد با اتکا به آرای مردم ایران و در چارچوب طرح نظرسنجی شفاف به انتخاب برترین چهره ها در حوزه بهترین کارگردان فیلم سینمایی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن سینمای ایران، بهترین سریال نمایش خانگی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن سریال های نمایش خانگی، بهترین خواننده، بهترین برنامه تلویزیونی، موثرترین و جریان سازترین چهره در حوزه مسئولیت اجتماعی و بهترین شخصیت منفی آثار شبکه نمایش خانگی و سینمایی دست بزند.

نخستین گام اجرایی در جهت آغاز فعالیتهای اولین جشنواره «مردمی انتخاب ۱۴۰۰» همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) برابر با ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ و روز پاسداشت مقام مادر با تقدیر از ۳ چهره های تأثیر گذار در عرصه مقاومت، هنر و کادر درمان به صورت سراسری برداشته خواهد شد.



منبع:

1399/11/11
13:50:48
0.0 / 5
1007
تگهای خبر: جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی