سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران برگزار می شود

سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران برگزار می شود بازار مقاله: سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران با هدف تبادل اطلاعات و یافته های علمی و تخصصی در حوزه نقشه برداری مغز، برگزار می شود.



به گزارش بازار مقاله به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و با حمایت مجموعه ای از نهادها و مراكز تخصصی و علمی و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشكی تهران برگزار می گردد.
در این سمپوزیوم پنل های تخصصی كاربردهای كلینیكی و تحقیقاتی تحریك مغزی، كاربردهای كلینیكی و تحقیقاتی سیگنال های مغزی، و كاربرد نقشه برداری مغز در طرح ریزی قبل از جراحی و هم نشست های تخصصی با انجمن های علمی و پزشكی و پژوهشگران و فناوران نقشه برداری مغز برگزار می شود و یازده تن از اساتید داخلی و خارجی در این گردهمایی دیدگاه ها و یافته های تخصصی و علمی خود در حوزه دانش نقشه برداری مغز را بیان می كنند.
علم «نقشه برداری مغز» و كاربرد آن در زمینه های مختلف همچون پزشكی، روانپزشكی، روانشناسی، علوم اعصاب، علوم شناختی در سال های اخیر با استقبال گسترده پژوهشگران و دانشمندان حوزه های گوناگون روبرو شده و سرمایه گذاری های هنگفتی هم در این عرصه در كشورهای مختلف در حال انجام می باشد.
همزمان با سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران، دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه برداری مغز هم با هدف معرفی پژوهشگر برتر و پشتیبانی از فناوری ها در حوزه نقشه برداری مغز هم برگزار و نمایشگاهی از توانمندی های شركت های دانش بنیان حوزه ی نقشه برداری مغز هم دایر می شود.
دكتر محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران بیان كرد: این رویداد با هدف ایجاد همگرایی هرچه بیشتر و ارتقا سطح آگاهی پژوهشگران و محققان در حوزه علوم و فناوری های شناختی بخصوص نقشه برداری مغز، با حضور متخصصان این حوزه برگزار می گردد.
وی اضافه كرد: در این سومین رویداد مهم در حوزه نقشه برداری مغز تلاش می شود نیازهای پژوهشی و پتانسیل های موجود در كشور به اساتید، دانشجویان و محققان معرفی و زمینه بهره برداری هرچه بهتر از این امكانات فراهم گردد.

1398/01/29
14:12:31
5.0 / 5
4862
تگهای خبر: پزشك , پزشكی , پژوهش , تحقیق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی