پزشك نازنین و چخوف خوانی اشكان خطیبی در سالن سپند

پزشك نازنین و چخوف خوانی اشكان خطیبی در سالن سپند بازار مقاله: «پزشك نازنین» و «چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» به كارگردانی اشكان خطیبی در سالن سپند به روی صحنه می رود.



پزشك نازنین و چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه از ۲۴ بهمن، فقط دو هفته و به ترتیب ساعت ۱۸: ۳۰ و ۲۰: ۳۰ در تماشاخانه سپند اجرا می شود.

پزشك نازنین برمبنای نمایشنامه نیل سایمون با طراحی و كارگردانی اشكان خطیبی برای بار دوم است كه توسط او و هنرجویانش بر روی صحنه می رود.

این نمایش كه سال قبل به سبب استقبال مخاطبان در هفته اول دو اجرایی شد از پرمخاطب ترین اجراهای سال قبل شمرده می شود. در امتداد موفقیت های این نمایش انجمن منتقدان خانه تئاتر در هجدهمین جشن سالیانه خود از اشكان خطیبی برای آموزش اصولی قدردانی نمود.
چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه نیز برمبنای نمایشنامه هایی از مایكل فرین، امید سهرابی و اشكان خطیبی، با طراحی و كارگردانی خطیبی دومین نمایشی است كه با هنرجویان او بر روی صحنه خواهد رفت.

پوستر هر دو نمایش را مصطفی پیرهادی طراحی نموده و تهیه كنندگی هر دو اثر را خانه بین الملل بامدادان بر عهده دارد. بازیگران این دو اثر هنرجویان نوجوانی هستند كه طی دو سال دوره آموزشی و تمرینی برای این اجرا آماده شده اند.

تهیه بلیت های پزشك نازنین و چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه از دوشنبه ۷ بهمن در سایت تیوال امكان پذیر است.


1398/11/05
23:15:55
5.0 / 5
4195
تگهای خبر: آموزش , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی