۳۵۰۰ دلار بگیرید و ۱۰ روز در هتل آنفلوانزا اقامت كنید، عكس

۳۵۰۰ دلار بگیرید و ۱۰ روز در هتل آنفلوانزا اقامت كنید، عكس بازار مقاله: دانشمندان برای ساخت واكسن آنفلوانزا برای همه انسان ها دست به ابتكاری قابل توجه زده اند.



به گزارش بازار مقاله به نقل از خبر آنلاین، دانشگاه سنت لوئیس در میسوری در كوشش برای ساخت واكسنی عالم گیر ضد آنفلوانزا، تشكیلاتی به نام «هتل آنفلوانزا» ساخته و به داوطلبان برای حضور در این هتل 3500 دلار هم می پردازد.
آن ها باید به مدت 10 روز در یكی از اتاق های این هتل 24 ساعته كه در منطقه ای رو به شهر هست، زندگی كرده و واكسن واقعی یا پلاسیبوی آن را (دارونما) دریافت نمایند. سپس خویش را در معرض انواع ویروس های آنفلوانزا بخصوص نوع N3N2 كه خیلی از كودكان و جوانان را به كام مرگ برده؛ قرار دهند.
6 صندلی چرمی كنار هم چیده شده و تلویزیونی روبروی آن نصب است. همینطور حمام خصوصی و اینترنت در كنار پرسنل 24 ساعته پرستاری هم در خدمت شما است.
دولت آمریكا مبارزه با آنفلوانزا را در اولویت بهداشت عمومی تعریف كرده و تولید تسهیلات شبه خانگی برای مبارزه با این ویروس را تائید كرده است. اپیدمی آنفلوانزا در سال های 2017-2018 در آمریكا با افزایش مرگ ومیرها بین 33 تا 49 هزار نفر، نشان داد واكسن استفاده شده تنها 30 درصد مؤثر بوده است.





5656

1397/04/15
13:08:23
5.0 / 5
4531
تگهای خبر: دانشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
بازار مقاله MarketDoc
marketdoc.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار مقاله محفوظ است

بازار مقاله

فروش مقالات و کتب علمی